Wat een topper!

Tom en Amber Kuijper hebben samen een coachingsbedrijf Mindset Academy. Zij hebben alles wat hun harten begeren behalve een kindje. Gelukkig hebben zij Kirsten, die coaching krijgt op de Academy, bereid gevonden om hen te helpen om draagmoeder te zijn. Echter wanneer Tom en Amber hun dochtertje Emma op willen halen blijken zowel Emma als Kirsten spoorloos verdwenen. Joël van Santbergen is hun communicatiestrateeg en helpt hen in de zoektocht in de media. Hun vrienden Alec en Judith staan hen bij met raad en daad. En Tara, de zus van Amber, is over vanuit Amerika om de baby te verwelkomen. Zij is journaliste voor de New York Times en gaat op onderzoek uit. Hierdoor wordt de zuster-band aangetrokken en blijkt Tara van onschatbare waarde voor Amber.

Denken. Hij moest verdomme gewoon kunnen denken. In alle stilte. Zonder vragende blikken, zonder onzichtbare touwtjes die aan hem trekken, zonder woorden, zonder hondertachtigduizend verantwoordelijkheden…
Meisje van me is een zeer actuele thriller waarbij veel hedendaagse dilemma’s voorbij komen. Niets is wat het lijkt en aan de buitenkant kun je niet zien hoe verrot de binnenkant kan zijn. Ilse heeft met dit verhaal weer een geweldige thriller neergezet. In het begin leren we de hoofdpersonen goed kennen en eenmaal halverwege neemt het verhaal een vaart aan waardoor ik niet meer kon stoppen met lezen. Ik kon de paniek en de angst voelen. De onmacht en het verdriet komt zo duidelijk naar voren dat je gewoon wilt helpen zoeken. Heerlijk! Ook complimenten voor de prachtige cover. Ik geef 5***** sterren voor dit boek. Gewoon doorgaan Ilse!
Ik wil graag Thrillzone bedanken voor het beschikbaar stellen van het boek voor deze leesclub.

Meer recensies van Brigitta Dielman-Bleeker