Heerlijk!

Jorinde van Sevère heeft zichzelf van het leven beroofd. Haar ouders Dorine en Marc krijgen 2 maanden later echter een tekst toegestuurd. Jennifer Brugman wordt als rechercheur op een ogenschijnlijk uitgemaakte zaak gezet. Zij gaat samen met haar nieuwe partner Ricardo de Graaf onderzoeken de zaak en al snel blijkt er meer aan de hand te zijn. Jennifer ontdekt dat Jorinde niet de enige jonge vrouw is die zelfmoord heeft gepleegd. Het lijkt erop dat iemand bezig is een groep uit te roeien. Jennifer heeft het door haar verleden erg moeilijk met deze zaak en moet alle zeilen bijzetten om haar gevoelens onder controle te houden. Ook collega Jochem is erg bij de zaak betrokken. Het hele team doet zijn uiterste best om deze zaak tot een goed einde te brengen want er staan misschien nog we meer levens op het spel. Een zaak waar niets is wat het lijkt…
Wraak is een oergevoel. Een gevoel dat begint met een piepklein zaadje in je
hart dat gaat ontkiemen. Het verlangt ernaar om open te barsten en tot bloei te komen.
Uitgeschakeld is het tweede boek van Angelique Haak. Dit boek volgt op “Een nieuw begin”. Ik heb het debuut niet gelezen maar dat is ook niet nodig om aan dit verhaal te beginnen. Vanaf de eerste pagina word ik het verhaal ingezogen. Het verhaal begint gelijk met een tekst die gelijk zoveel spanning met zich meebrengt dat ik gelijk door wilde lezen. Het verhaal zit goed in elkaar en roept steeds vragen op. Door de verschillende verhaallijnen lijkt het warrig maar wanneer alles bij elkaar komt klopt het perfect, Ik ben meerdere keren op het verkeerde been gezet. Net als je denkt het door te hebben volgt er weer een twist waardoor alles overhoop ligt. De plot is een grote verrassing en dan ook nog een “nasty teaser” als slot waardoor je gelijk zin krijgt in het vervolg. Heerlijk. Dat gevoel blijft nog even nazinderen. Daarom geef ik 4,5 ****(*) sterren voor dit boek, zeer goed en ga zo door Angelique.
Ik wil Thrillzone heel erg bedanken dat ik mee mocht doen met de leesclub om dit geweldige boek te mogen recenseren.

Meer recensies van Brigitta Dielman-Bleeker