Kijk naar de mogelijkheden ♥

Dit boek is geschreven door Benjamin Zander (dirigent Boston Philharmonic Orchestra) en Rosamund Stone Zander (heeft privépraktijk in gezinstherapie). Het is een ongewoon zelfhulpboek met 12 oefeningen met als doel totale verschuiving van houding, perceptie, overtuiging en gedachteprocessen > transformatie van je hele wereld. Kijken naar wat mogelijk is, zoeken naar kansen en je niet laten verslaan door tegenslag. Het is een zeer positief geschreven boek met leuke oefeningen en mooie uitgangspunten waarmee je je dagelijks leven en werk kunt verbeteren. Heb mezelf meerdere keren betrapt met een glimlach op mijn gezicht door de voorbeelden die beschreven worden. Zeer herkenbaar. Het is goed leesbaar en mooi beschreven. Een aanrader wat mij betreft.

Quote’s die mij bijblijven:

Wat doe je als je uit de boot valt? Tenen naar je neus en waar is de boot?

Regel nummer 6? Neem jezelf niet zo verdomd serieus. Wat zijn de andere regels? Die zijn er niet.

Ik bedank Kosmos Uitgevers voor het beschikbaar stellen van dit fijne boek.

Meer recensies van Brigitta Dielman-Bleeker