Geen zuivere koffie

Natuurlijk kennen wij Denise al van de verschillende boekenfeestjes, echter had ik nog nooit iets van haar hand gelezen. Daar moest dus maar eens verandering in komen.

Denise heeft al verschillende titels op haar naam staan en ik koos ‘Geen zuivere koffie’ uit om te gaan lezen. Veronique las dit verhaal een tijdje geleden en dit zorgde er dan ook voor dat ik ook erg nieuwsgierig werd.

Als je graag luchtige feelgood-verhalen leest, kan ik je dit verhaal echt aanraden. De personages zijn op een zorgvuldige manier uitgewerkt en Denise heeft de personages leuke karakters gegeven. Het zouden zomaar je eigen buren kunnen zijn.

Ook zit er een donker randje aan het verhaal en dit laat maar weer eens zien dat niet alles feelgood kan zijn. Dit waardeer ik echt in dit verhaal.

Ondanks dat het verhaal op het einde voorspelbaar was, wat vaak bij een feelgood het geval is, heb ik echt genoten van dit verhaal en één ding weet ik zeker. Dit is niet het laatste verhaal wat ik van deze auteur lees.

Meer recensies van Bryan van De Koukleumpjes