Hoogzomer

Hoogzomer gaat over de periode na Winterland, het eerste deel in de Martin Juncker & Signe Kristiansen-serie. Persoonlijk ben ik van mening dat de boeken in deze serie geen standalones zijn. Doordat er een belangrijke rode draad door het verhaal loopt is het belangrijk om de delen op volgorde te lezen.

Ook dit verhaal staat weer bol van de spanning. Doordat het eerste gedeelte meteen over de aanslag gaat die heeft plaatsgevonden in Winterland, weten beiden auteurs mij meteen aan het verhaal te kluisteren en kon ik het verhaal met moeite aan de kant leggen.

De ontknoping ging totaal anders dan ik had verwacht en deze ommezwaai had ik niet aan zien komen. Faber & Pedersen weten mij weer te verrassen en dat is fijn.

Hou je van spannende politiethrillers? Neem deze serie dan zeker ter hand. Een echte mustread!

Meer recensies van Bryan van De Koukleumpjes