Heel beschrijvende maar vlakke vertelling

deleesfanaat 21 april 2022
Het boek gaat vertelt het verhaal over het ontstaan van de vloek van de Owens-zussen. Het boek is dat ook heel beschrijvend. Je krijgt veel info mee om de eerste boeken die de schrijfster al heeft geschreven beter te begrijpen. Je merkt ook meteen dat er heel wat goed researchwerk is verricht want het boek staat vol van historische feiten en beschrijvingen over planten. Heel veel info, heel beschrijvend geschreven dus maar hier ligt voor mij ook de zwakte van het boek. Voor mij was het te beschrijvend waardoor het boek heel langdradig leek. Het verhaal blijft ook heel vlak en lijkt niet te leven. Ik voelde me ook niet helemaal aangetrokken tot het thema. Echter ben ik er wel van overtuigd als het thema je meer ligt dit een fantastisch boek kan zijn. Zeker als je de eerdere boeken over de Owens-zussen al gelezen heb, lijkt me dit een leuke toevoeging.

Meer recensies van deleesfanaat