Actuele actiethriller met Tom Brandt

ChantalH 09 oktober 2020 Hebban Team
Dit is een heerlijke Tom Brandt actiethriller. Hij raakt weer onbedoeld betrokken bij allerlei schimmige zaken. Dit keer waagt hij zijn leven wel een paar keer om een vriend van een vriend te zoeken. Dit gaat wel heel erg ver. Het boek is lekker vlot en spannend geschreven. Met korte hoofdstukken die soms met een cliffhanger eindigen waardoor je door wilt blijven lezen. Het verhaal heeft een goede opbouw. Je leert de hoofdpersonen steeds beter kennen en leeft met ze mee in de zoektocht naar Laurens of naar veiligheid. Je leest het verhaal vanuit Tom en vanuit Laurens. Deze hoofdstukken worden afgewisseld, zodat je steeds wilt weten wat er nu verder gebeurd met Tom terwijl je het hoofdstuk van Laurens aan het lezen bent, maar anders om ben je weer benieuwd hoe het met Laurens gaat. Hierdoor blijft je maar door lezen. De verhaallijnen lopen niet gelijk op in de tijd, maar dit helpt wel om het verhaal beter te begrijpen. Dit is heel slim gedaan door Frank van Zwol. De verhaallijnen komen uiteindelijk min of meer samen tot een ontknoping. Dit is ook weer heel geraffineerd gedaan. Ik heb dit boek met veel plezier gelezen.

Meer recensies van ChantalH