april`s cookies

Nu ik dit heerlijke verhaal gelezen heb ben ik blij dat het mooie weer er eindelijk aan komt! En ik heb onwijs zin in de lente!
Elk jaar is het weer raak zodra de zomertijd in gaat krijgt April lentekriebels en word het verliefd. En na de zomer is het weer over. Nadat het vorig jaar fout af liep en ze er een stalker aan overhield is ze er van overtuigd ze word dit jaar niet weer verliefd ze heeft geen tijd voor liefde want ze wil haar eigen koekjeswinkel openen.
Wanneer ze met de kat van haar zus naar de dierenarts moet ontmoet ze daar Stef. Ze blijft volhouden dat ze niet verliefd gaat worden, ze gaat Stef proberen te koppelen aan haar zus June want ze vind dat die 2 perfect bij elkaar passen, samen met haar vriendin Eef bedenkt ze verschillende plannentjes om die 2 bij elkaar in de buurt te laten komen.
Ondertussen is April nog steeds opzoek naar het perfecte pand voor haar koekjes winkel en wil dit het liefste in de grote stad en niet meer in het dorp.
Hoe gaat dit verhaal aflopen, krijgt April het voor elkaar om Stef en June aan elkaar te koppelen? Vind ze het perfecte plan? En loopt dit ook zoals ze het hoopt?
Ik zou zeggen lees het zelf in April`s Cookies ik heb genoten van begin tot eind! En ik kijk nu al uit naar het vervolg
Ik geef dit boek 5 sterren!

Meer recensies van Christiane schutte