Jonne ten Duis - Ik ontmoet je bij de I.

Christiane schutte 27 februari 2024
In dit prachtige 2e deel van de serie Liefde in de Bibliotheek lees het verhaal van Elise die een briefje vind in een boek die ze heeft geleend. Ze gaat op jacht naar de persoon die dit briefje heeft geschreven en word uiteindelijk door de briefjes zelfs al verliefd heb hem. Als ze na een aantal briefjes hem uit te nodigen staat er iemand bij de I. die ze totaal niet verwacht. Is dit de persoon die de briefjes schreef?
Elise runt ondertussen ook nog samen een balletschool die haar moeder ooit gestart is samen met haar vriendin Yolanda. Na het overlijden van haar moeder word zij mede eigenaar van de ballet studio. Maar is dit wel wat Elise wilde? De balletschool staat er op dit moment niet zo goed voor, zal ze naar Yolanda luisteren of kan ze de Balletschool nog lezen
Ik heb genoten van dit prachtige boek en zat vastgezogen in het boek wat heb ik om sommige stukken gelachen. Ben jij nou ook benieuwd naar de avonturen van Elise. Lees dan Ik ontmoet je bij de I. en geniet. Ook deel 1 is een aanrader!
Ik geef dit boek 4 sterren

Meer recensies van Christiane schutte