Waan

Saar gaat met haar vriend Tom en hun dochtertje Lotte een weekje op vakantie met hemelvaart als laatste poging om hun relatie te redden. Na een dag moet Tom echter alweer terug naar kantoor omdat het daar niet goed lijkt te gaan. Saar beseft dat zij en Lotte beter af zijn zonder Tom en besluit nog het beste van de vakantie te maken. Als ze bij het zwembad zijn gebeurd er iets verschrikkelijk Lotte word ontvoerd en ze kan haar nergens vinden. Als door Tom de politie Saar gaat verdenken gaat ze zelf op onderzoek uit in de hoop Lotte te vinden. Alles van de afgelopen dagen spookt door haar hoofd.
Zal Saar Lotte vinden? En wie blijkt er dan achter de ontvoering te zitten?
Lees het zelf in dit prachtige verhaal
Dit verhaal heeft mij gepakt mij en mij aan het huilen gekregen. Ik geef dit boek 4 sterren!

Meer recensies van Christiane schutte