Handboek met loeigoeie informatie

Christiane schutte 28 februari 2024
Wanneer Nikki ontslagen bij Artis moet ze opzoek naar een nieuwe baan, en bedenkt zich dat dit misschien een goeie reden is om de stad te verlaten. Tijdens een bezoekje aan de groene vlinder een cafe schuin tegenover haar woning is ze met Hannah hierover in gesprek. Hannah vind een baan voor haar en ze beslissen samen dat ze een solliciatiebrief gaat schrijven voor een baan op zorgboerderij de Duindorp. Bij deze baan zal ze de schotse hooglanders moeten tellen en onderhouden. Met een wijntje te veel op dikken ze de solliciatiebrief nog wel aan. Tot haar verbazing word ze aangenomen. Gewapend met een handboek: Het hoefwijzer, een handboek met loeigoeie informatie gaat ze richting de zorgboerderij. Als ze onderweg niet goed oplet en alleen op en kalf let word ze bijna geplet door een Hooglander die haar jong wil beschermen gelukkig is daar de reddende engel Ralph die haar red. Blijkt hij ook op Duindorp te werken. Zal hij haar geheim verklappen dat ze niets weet van de hooglanders? Tijdens haar eerste dag leert ze de Clienten en medewerkers kennen en ook een knap meisje Doenja.
Zal Nikki zich redden op de zorgboerderij en met de hooglanders? Of verraad Ralph haar. Lees het snel in Handboek mert loeigoeie informatie
Ik heb genoten van dit prachtige boek en heb helemaal in de deuk gelegen toen Nikke klem zat met haar bil haha. Ik geef dit boek 4 sterren!

Meer recensies van Christiane schutte