Sasja Winters - het perfecte plaatje

Christiane schutte 21 februari 2024
In dit prachtige 3e deel van bin bini bruiloft lees je over Fay en Liam die na 3 jaar nog steeds niet getrouwd zijn maar wel een zoontje hebben gekregen genaamd Noah. Terwijl het eerst Liam was die nooit wou trouwen lijkt nu Fay de boot af te houden? Wat is er aan de hand en waarom wil Fay niet trouwen. Terwijl Liam hier flink van baalt belt zijn broer Justin hem op en verteld hem dat hij gaat trouwen en of Fay de bruiloft voor hun wil regelen.
Fay blijkt ook zwanger te zijn van hun 2e kindje en zal uitgerekend zijn rond de datum dat de bruiloft van Justin en River zal plaats vinden. Ze krijgen nog een jongentje en kunnen maar niet op de naam komen.
Terwijl Fay bezig is met de bruiloft van Justin en River te regelen vertrouwd ze River echter voor geen ene meter helemaal niet als ze hem ziet met een andere man. En Besluit op onderzoek uit te gaan.
Wat is er toch aan de hand met River en wanneer gaat Fay bevallen? En gaan Fay en Liam uiteindelijk toch nog trouwen? Je lees het in dit geweldige 3e deel van bon bini bruiloft waar je van alles in gaat beleven.
Ik raad je aan om alle 3de delen van deze prachtige serie te lezen. Ik heb gelachen, in spanning gezeten en soms een traantje gelaten.
Ik geef dit deel 5 sterren!

Meer recensies van Christiane schutte