Liefde op het eerste bericht

De vrijgezellig Natasja gaat samen met haar 2 vriendinnen Mascha en Sasha op road trip door duitsland heen. Waar ze te horen krijgt van de Bridegroom`s Oak. Dit is een holle boom in Duitsland waar vrijgezellen een omroep voor een partner kunnen achterlaten. Natasja vind het niet erg om vrijgezel te zijn maar toch knaagt er iets aan haar. Want het zou fijn zijn om bijvoorbeeld de croissantjes op zondagmorgen met iemand te kunnen delen. Bij thuiskomst besluit ze een brief te schrijven maar weet nog niet zeker of ze deze ook zal posten. Ze neemt hem mee naar haar werk en legt hem in het zicht zodat ze hem niet kan vergeten. Wanneer ze koffie gaat halen blijkt een collage van Natasja de brief op de post gedaan te hebben. Na een tijdje ligt er een brief thuis bij haar op de mat van Ulrich en ze voelt meteen vlinders. Kan dit wel via een brief van iemand? Ulrich blijkt uit Duitsland te komen. Hoe zal dit zich ontwikkelen? Weten ze elkaar te vinden of blijkt de grote afstand lastig te zijn of is er meer aan de hand?
Kom daar zelf achter door dit mooie boek te lezen! Ik heb in ieder geval genoten!!!
Ik geef dit boek 4 sterren!

Meer recensies van Christiane schutte