bloedverwand

Wanneer Chloé haar vader verliest staat ze voor de taak om zijn spullen op te ruimen. Tijdens het opruimen vind ze een foto van haar vader met wat ze in eerste instantie denkt dat het haar jeugdvriendin is die verdwenen is. Ze besluit op onderzoek uit te gaan. Maar deze zoektocht blijft niet ongemerkt. Zo komt ze erachter dat het niet madelief op de foto is maar iemand anders. Tijdens haar zoektocht gebeuren er allerlei dingen.
Zal Chloé erachter komen waar het verhaal achter deze foto is? Zal ze veilig zijn? Je leest het in bloedverwand.

Ik vond het een leuk boek maar soms wat moeilijk te volgen maar op het eind vielen alle puzzelstukjes op zijn plaats en vond ik het jammer dat het boek uit was.

Ik geef dit boek 3 sterren!

Meer recensies van Christiane schutte