Koningin van de feelgood

Waar gaat het boek over:
Wie had kunnen denken dat de excentrieke Edgar Allsopp de oplossing zou hebben voor Lou’s problemen? Hij biedt haar een baan en een dak boven haar hoofd in het dorp Foxwell in de Cotswolds. Een heerlijke plek, waar toevallig ook nog Remy woont, de nogal aantrekkelijke oudere broer van Lou’s vriend Sammy. Niet dat Remy haar ziet staan, maar toch… De immer knorrige Edgar heeft echter wel een voorwaarde, waar Lou over moet zwijgen. Kan Lou zich aan die belofte houden?

Mijn mening:
Ik heb enorm genoten van dit boek. En niet alleen vanwege het fantastische feelgood-gehalte, maar ook om de nodige humor die aanwezig is. Met name in het begin van het boek heb ik vaak moeten lachen om de uitspraken van Edgar. En ook hoe Lou erop reageert. Lou is een enorm positief en liefdevol persoon en je sluit haar onmiddellijk in je hart.
Maar je volgt niet alleen het verhaal van Lou, maar ook dat van haar vriend Sammy, die een carrière als zanger probeert op te bouwen.
Alle personages zijn goed uitgewerkt en het is alsof je bij ze aan de keukentafel een kopje thee aan het drinken bent.
Jill heeft wederom bewezen dat zij de koningin van de feelgood is. Dit boek bevat alles wat je verwacht en meer.
Dikke aanrader!

Meer recensies van Christien Heinen