Als de sneeuw smelt

Corina 26 januari 2021
Met onze leesclub @sannes.boeken @lobke_loves_reading en @books.plants.breda mochten wij het boek van @owan_drake_auteur lezen.
Als de sneeuw smelt ( thriller)

Samenvatting:

Terwijl Carl Jackson op de proef gesteld wordt door de seriemoordenaar met de bijnaam "De verschrikkelijke sneeuwman", opent rechercheur Ben van Midden een klopjacht op diezelfde seriemoordenaar. Maar weet hij tijdens het onderzoek zijn eigen duistere geheim te bewaren?

Wat ik ervan vond:

Het verhaal zit best goed in elkaar en is vooral in het 2e gedeelte spannend. Maar het verhaal had van mij wel wat meer uitgediept mogen worden. En ook bij de personages miste ik dat. En waar ik mij vooral aan stoorde was het grove taalgebruik. Het is geen boek voor gevoelige lezers.

Bedankt @owan_drake_auteur dat wij jou boek mochten lezen.

Meer recensies van Corina