Geweldige feelgood!!

Wauw, wat een geweldig goed boek is 'De mooiste dag van je leven' van Tamara Haagmans In één dag uitgelezen hier onder de Turkse zon. Het boek heeft mij vanaf de eerste tot de laatste bladzijde gegrepen. Er waren momenten dat ik gewoon hardop zat te lachen (met het karretje rennen door de Ikea) maar ook momenten van een brok in mijn keel ( Roy die praat over Eline, de stukjes over Steven en natuurlijk het verhaal rondom de kringloopwinkel) De mooiste dag van je leven is een mooie feelgood roman die je, als je eenmaal begonnen bent met lezen niet meer doet stoppen. Complimenten Tamara! Na mijn vakantie ga ik meteen naar de kringloopwinkel, wie weet kom ik ook wel zo'n juweeltje tegen met een prachtig verhaal!

Meer recensies van De boekenkast van Bianca