Sara vertrekt met een wild plan naar Mallorca. Ze wil een baby en het liefst van die ene propper waar ze heel goed bevriend mee is. Maar dan gooit de liefde roet in het eten. Sara ontmoet de knappe Joaquin en begint te twijfelen aan haar masterplan.. wat moet ze doen??
De rest van het verhaal is heel erg mooi maar het is lastig om er meer over te vertellen zonder spoilers weg te geven dus dat doe ik niet.

Ik wil jou(w) baby is een boek dat begint als een hilarische chicklit, dat verandert in een mooie liefdesroman en eindigt in een ontroerend verhaal over nieuwe kansen.
Wendy schrijft boeiend en vrolijk, het is leuk hoe ze de lezer betrekt bij het verhaal. Dat doet ze vooral in het begin.
We komen een paar bekenden tegen uit de seizoenenserie van Wendy en het is heel fijn om te lezen hoe het hun verder is gegaan op Mallorca in de tijd dat ze geen “animadora” zijn in de Barco Beachclub.
Je krijgt een inkijkje in het leven van de locals op Mallorca en ook verder in het boek zitten een paar mooie toeristische tips verborgen die je erg nieuwsgierig maken naar dit mooie eiland. Je zou er zo naar toe gaan en als dat niet mogelijk is, is het heerlijk genieten vanaf je tuinstoel voor de camper.
Het verhaal is goed, compleet en realistisch beschreven, Emoties worden niet geschuwd. Het is goed opgebouwd en zit vol met boeiende karakters die je zelf ook graag zou willen leren kennen. Het is een boek waarin je je tijdens het lezen kunt genieten, kunt lachen en zult huilen en je je ook eindeloos kunt ergeren aan bepaalde personen.
Een heerlijk boek om te lezen in welk seizoen dan ook!

Reacties op: Een heerlijk boek om te lezen overal en altijd!

Ik wil jou(w) baby! - Wendy Louise