KWIJT van SandraJ.Paul

dirksboekenkast 01 oktober 2019
Een review schrijven over dit boek is niet eenvoudig. Ik heb dit boek in een sneltreinvaart gelezen. Het is geen page-turner, het is een TGV. Het boek is verdeeld in hoofdstukken, dat is normaal maar het boek is ook verdeeld in grotere delen waarin één hoofdpersonage de hoofdrol speelt. De citaten die deze delen vooraf gaan zijn steeds gelinkt aan het deel en lichten soms (dat weet je pas achteraf) een tipje van de sluier. Dit boek is op gebouwd lijk ik het graag heb. Een fijne opbouw, een finale en dan een lange cooldown. De puzzelstukken komen langzaam samen en leggen een mooie puzzel. Sandra J. Paul schrijft heel goed en vlot. Ze neemt de lezer ook direct mee in het verhaal en laat je niet los, ook niet nadat je het boek dicht doet. Ik heb dit boek met veel plezier gelezen en denk dat ik het nog eens gaat lezen om dan weer andere invalshoeken te ontdekken. is dat niet de kracht van een boek? Bedankt aan Inki en Jacqueline om deze leesclub te mogen meedoen.

Meer recensies van dirksboekenkast