één van de betere van Susanne Koster

DonderDesign 28 februari 2021
Wanneer ik begin met lezen voelt het als een normale Young Adult. Twee vrienden die samen dingen beleven en een onbeantwoorde liefde. Een nieuwe liefde en de belevenissen van een modeontwerper. Langzaam veranderd de Young Adult in een psychologische thriller. Je voelt tijdens het lezen dat er iets niet klopt maar wat daar kon ik niet precies mijn vinger op leggen. Langzaam kwam ik bij het punt dat ik het boek niet meer weg kon leggen.

Tijdens het lezen van Alles voor jou lees je afwisselend tussen Donna en Sem. De hoofdstukken lopend vloeiend in elkaar over wat ik enorm fijn vind. Er zit een goede vaart in het verhaal en niks wordt enorm overdreven ik denk dat dit gewoon echt kan gebeuren. Dat vind ik altijd zo mooi aan de boeken van Susanne Koster er zit een kern van waarheid in de boeken. Hedendaagse problemen zoals vriendschap, jaloezie en wraak vormen de basis van het verhaal.

Alles voor jou is mijn vijfde boek van Susanne Koster die ik lees en zeker één van de betere al denk ik dat Zwarte lieveling mijn favoriet blijft maar dat kan ook zijn door de herinneringen aan het boek omdat ik die in mijn jeugd al las. Ik vind dit boek echt een aanrader om te lezen zeker als je wat meer spanning in de Young adult sectie zoekt.

Meer recensies van DonderDesign