Een Feelgood boek waar ik een fijn gevoel van kreeg

DonderDesign 06 november 2022
Wauw dit boek was zo veel dikker dan ik had verwacht! Met 500+ pagina's was het voor mij het dikste boek van dit jaar wat ik gelezen heb. Totaal niet verwacht voor een feelgood boek dat het zo dik zou zijn. Bij sommige boeken denk ik wel eens zaten er maar meer pagina's in dit boek maar helaas voor De Spaanse liefdesleugen werkte het niet zo maar toen ik eenmaal op gang was kon ik niet meer stoppen met lezen dus het is toch nog goed gekomen met de hoeveelheid bladzijdes.

Het verhaal begint wat traag met heel veel informatie over Catalina over hoe ze is in diverse situaties en is ze druk aan het werk. Helaas laat ze zichzelf niet van haar beste kant zien en denk ik wel eens meid kom op doe even rustig en lief. Wanneer ik verder las veranderde mijn mening over Catalina wel zeker door de uitleg die ze zelf geeft op de situaties waar ze zich in bevond. Aaron is heel anders die vind ik vanaf het begin een heerlijke man.

Het verhaal komt wat langzaam op gang maar wanneer ik er eenmaal inzit wil ik niet stoppen met lezen. Zeker vanaf wanneer Aaron en Catalina op reis gaan zit ik er helemaal in en kan ik niet stoppen met lezen en genieten van de twee. Vanaf dat moment zit ik echt in een Feelgood boek waar ik een fijn gevoel van kreeg

Meer recensies van DonderDesign