Er stroomt weer warmte door me heen, een rijk goed gevoel dat verzachting brengt.

DonderDesign 24 november 2023
Enorm enthousiast was ik toen ik Wat ik wil voor kerst ontving. Dan ben ik altijd een beetje bang om te gaan lezen. Bang dat mijn verwachtingen te hoog zijn. Gelukkig kon ik het niet laten om te beginnen met lezen. Vanaf bladzijde één heb ik genoten van deze Friends to lovers-romantiek. De humor en warmte spat van de bladzijdes af. Het is even geleden dat ik een boek met zo'n glimlach heb zitten lezen. Vanaf de eerste tot en met de laatste bladzijde heb ik genoten van Molly en Andrew. In mijn hoofd spoorde ik ze aan om actie te ondernemen, normaal te doen en nog veel meer.

De schrijfstijl van Catherine Walsh is fijn. Ze brengt humor in haar verhaal en gebruikt een fijne zinsbouw die makkelijk leest. We volgen de loop van hun vriendschap door een glimp op te vangen van elke vlucht die ze in de afgelopen tien jaren hebben gedeeld. We gaan van verleden naar heden. Het stukje verleden is heel kort maar genoeg om meer van de twee te weten te krijgen. Het is leuk dat we vooral in het heden zijn en hun reis naar huis meemaken.

Meer recensies van DonderDesign