rare titel maar na het lezen duidelijk

DonderDesign 17 september 2022
Ieorg Idur is een super leuk verhaal. Het gaat over twee oude mensen meneer Hoppe en mevrouw Zilver. Het is echt een avonturen liefdesverhaal. Ik zie de woonkamer van meneer Hoppe helemaal voor me en de illustraties gemaakt door Quentin Blake versterken mijn beeld nog meer.  Dit verhaal is minder bekend maar een echte aanrader vind ik. Het is een leuk en lief verhaal. Mijn eerste idee bij dit boek was echt slecht en dat kwam door de titel maar eenmaal aan het lezen was ik echt aan het genieten van het verhaal.

De boeken van Roald Dahl zijn leuk om te lezen voor jong en oud. Ik ben met de dunste begonnen in mijn boekenkast en zo volg ik mijn weg naar de dikkere boeken Nog heel benieuwd naar de andere boeken.

Meer recensies van DonderDesign