Wie van de 3?

Elbert Grift 24 september 2018
Student Theologie Kevin wordt tijdens een autorit geconfronteerd met een telefoontje dat een raadsel bevat, als hij dat raadsel niet oplost zal de beller de auto laten ontploffen, ternauwernood weet hij de auto in veiligheid te brengen en zichzelf, waarna de auto inderdaad ontploft, het onderzoek levert niets op, de dader weet niet van ophouden, weer geeft hij een raadsel op en vervolgens pleegt hij weer de aanslag.
De politie staat voor een raadsel, ze lopen steeds achter de feiten, langzaam maar zeker komen er scheuren in het verleden van Kevin, waarin de oorprong lijkt te liggen van de huidige gebeurtenissen.
Dit boek kreeg via Hebban hoge waarderingen, ik heb echter geen idee waarom, het is zo'n vreselijk vaag verhaal, daar kan ik geen worst van maken, misschien iets voor de lezers van Stephen King, voor mij niet in ieder geval.

Meer recensies van Elbert Grift