Recensie Gebroken

Elbert Grift 11 november 2011
Ik had nog nooit van deze schrijver gehoord, maar door deze site kom je van alles op het spoor.

Voor dat je er aan begint, lijkt het een behoorlijke pil, maar als je er eenmaal aan begint, is het ook zo uit, het is spannend vanaf het begin en dat blijft het tot het einde, zonder een zwak tussenpoos en dat vind ik echt zijn kracht, hij blijft boeien.
Het is ook een makkelijk boek, het aantal personen die in het verhaal zit is beperkt, zodat je het makkelijk kan onthouden, ook als je een paar dagen niet aan lezen toegekomen ben.
Maar makkelijk is niet simpel, het zit gewoon goed in elkaar, en ik vind het 1 van de betere thrillerschrijvers die dit jaar op mijn pad is gekomen.

5 duimen voor dit boek met de mededeling dat ik zeker meer van hem ga lezen.

Meer recensies van Elbert Grift