Trauma's en liefde

EllenBdE 07 januari 2024
Het was even wachten maar eindelijk is de Colleen Hoover van de lage landen er weer met een fijne maar emotionele en bij tijden harde read. Bibi is niet alleen een tienermoeder met een zeer levendig kind maar ook een halve wees die er alles aandoet om haar droom verder uit te bouwen. Wendy heeft haar struggles en gevoelens en het leven met een jong kind mooi en eerlijk weergegeven (want laat ons eerlijk wezen, zelfs met een man aan je zijde is het leven vaak hectisch) Lars vecht dan weer tegen een ander trauma maar ook tegen zichzelf want verpleegkundigen zorgen voor anderen en niet andersom.

Het was het wachten op een nieuw verhaal meer dan waard. Wendy heeft nog steeds die beeldende, gevoelige en boeiende schrijfstijl en goot dit in een geweldig mooi boek. En het doet ons nu al dromen over het vervolg want euuhhh Fedde… miauwkes

Meer recensies van EllenBdE