Knallende start van nieuwe serie

EllenBdE 25 januari 2024
Bij ons is het al een paar jaar verboden om zelf vuurwerk af te steken met Nieuwjaar (of gelijk wanneer) maar toch zijn er altijd die de alles negeren en het toch doen. Met alle gevolgen van dien soms.

Zo dacht ook Martin de vriend van Mandy…

Drie jaar geleden verloor Mandy hem door een stom ongeluk. Sindsdien is ze radeloos en kapot van verdriet. Maar na deze 3 jaar gaat er een knop om en geeft ze het leven een nieuwe kans. Ze verhuist en ontmoet haar leuke buurman Lars. Het klikt super tussen hen en hoewel Lars haar duidelijk maakte dat hij geen relatiemateriaal is maar meer een, we maken het steeds plezierig maker is, gaat ze er toch voor en probeert ze hem toch te overtuigen van de geneugten van een relatie. Maar dat duwt Lars verder weg dan ze ooit zou gedacht hebben.

Gesteund door Tom en Kirsten (Vuurproef) blijft ze ook na zijn vlucht niet bij de pakken zitten en gaat ze hem achterna.

Lars die dacht even alles rustig te kunnen overdenken is niet zo happy met de komst van Mandy. Want hoe kan hij zijn verleden verwerken en nadenken over de toekomst als de reden van zijn angst opnieuw voor zijn neus staat?

Meer recensies van EllenBdE