Geweldig vervolg in deze serie

EllenBdE 29 maart 2024
We lezen het hier en daar wel eens in een verhaal, wakker worden in Vegas en getrouwd zijn. Is het de gekte van de situatie of de hoop dat het lot twee mensen op een heel onverwachte manier bij elkaar heeft gebracht, maar wat het ook is, dit verhaal zorgde ervoor dat ik van elk moment ervan hield.

Nikki is een presentatrice van een radiostation die graag de laatste roddels over haar kleine stad deelt, maar wat gebeurt er als ze thuiskomt na een meidenweekend en de roddels plots over haar gaan en haar huwelijk met een MMA vechter? Karma strikes back.

Logan is fantastisch, hij is ruw en stoer in de ring, maar hij is zo anders als hij bij Nikki is. En Nikki is eigenlijk veel leuker dan dat je in de vorige boeken zag.

Dit is deel 3 in de Greene serie en het lijkt erop of elk boek en verhaal gewoon beter wordt. Gelukkig zijn er genoeg Greene kinderen om over te schrijven en een kijkje door tarotkaarten maakt je als lezer nog nieuwsgieriger naar de volgende boeken.

Als je houdt van trope à la : kleine steden, stomende hedendaagse romance,  ik werd wakker en was getrouwd, bindings- vertrouwen angst of tegenpolen trekken elkaar aan, zou ik je dit boek ten zeerste aanbevelen.

Meer recensies van EllenBdE