Obsessieve aanrakingen

EllenBdE 05 december 2023
Dit verhaal volgt de opbloeiende liefde en genegenheid tussen Salvatore Ajello en Milene Scardoni, hun brandende seksuele spanning, chagrijnige en humeurige maar oh zo vertederende interacties …

Het toont ook dat onvolmaakte karakters hun onevenwichtigheden op een zinvolle manier accepteren. Dit is een element dat ik geweldig vind aan de boeken van deze auteur: personages met fysieke, mentale of andere handicaps.

Goed dit is een Dark Romance en het geweld is dus niet van de meest softe kans. Salvatore is meedogenloos of dat nu naar een vijand is of iemand van zijn personeel. Wie 1 verkeerde beweging, woord of blik maakt mag vrezen voor zijn leven. Zelfs Milene krijgt vaak met die bevindingen te maken.

In het begin stoorde ik me verschrikkelijk aan Salvators opdringerige stalkgedrag. Maar na een lievdevolle koppige actie van Milene snapte ik hem volledig. Nooit geweten dat een DR zo ontroerend kon zijn. Het lijkt alsof elk verhaal van Neva Altaj gewoon beter wordt.

Dit boek kan je gerust apart van de andere lezen, maar enige voorkennis van sommige personages is toch wel leuk meegnomen. We ontmoeten nieuwe nevenpersonages, waaronder Salvatore's moeder, zijn hechte kring van capi (onderbazen), Milene's nieuwe vrienden en zus Bianca uit een vorig boek.

Bij elk boek verklaar ik de laatste antiheld tot mijn favoriet, bij Salvator is het een haat liefde verhouding die me op het einde toch deed kantelen naar liefdesoogjes. Het einde is vertederend en oh die kleine knipoog naar het volgende boek laat je weer smachten en ik kan al zeker zeggen dat de volgende misschien toch wel mijn grote favoriet zal zijn.

Meer recensies van EllenBdE