Short review de Bijzondere woorden van Gioia

Ellis van Zijll 28 september 2020 Auteur
Normaal lees ik zelden dit genre boeken, maar aanraden van een vriendin toch deze opgepakt. En ik heb alles behalve spijt! De schrijver wist me te betoveren met zijn schrijfstijl en alles zo te schetsen dat de echte wereld net zo goed een fantasy wereld had kunnen zijn. Niets is wat het lijkt en je wordt constant aan het twijfelen gebracht. Je wilt de hoofdpersonen van het boek geloven, maar je wordt steeds op het verkeerde been gezet. Het is zo’n boek waar je na het lezen van het einde naar de rest zoekt en de laatste bladzijde nog tig keer omslaat om een volgend hoofdstuk te vinden. Helaas was die er niet en nu moet ik echt bijkomen van dit prachtige, meeslepende verhaal!

Meer recensies van Ellis van Zijll