Short review S.T.A.G.S

Ellis van Zijll 22 september 2019 Auteur
Normaal lees ik eigenlijk nooit thrillers maar met de boekenclub wilden we een uitstapje maken naar dit genre. Ik moet zeggen dat het me niet slecht maar ook niet heel goed bevallen is. Het boek was vrij voorspelbaar en het duurde heel lang totdat het spannend werd. Pas op 2/3de begon de spanning wat op te lopen. Dit door de veelvuldige beschrijvingen van van alles en nog wat en alle filmreferenties(ik denk dat dat wel heel leuk is als je de films hebt gezien, maar ik niet helaas.) Ook werd het boek verteld alsof alles al gebeurd was. Alsof het hoofdpersoon naast je zat bij een kampvuur. Dit boek is niet echt voor mij weggelegd al moet ik zeggen dat het idee heel uniek is. Ik vraag me af of er een vervolg komt, maar weet niet of ik die zal lezen.

Meer recensies van Ellis van Zijll