Feelgood novelle

EmaSindelarova 05 december 2021 Auteur
TERUGKEER is een prachtige romantische novelle om te lezen. Heerlijk om te lezen met dit soort weer, grauw en nat, want dan waan je je gemakkelijk op de kleine Schotse eiland in een gehucht, waar de tijd bleef staan. Het leest goed, geen gecompliceerd verhaal, een handjevol personages, je kunt prima een glaasje wijn of een whiskytje erbij schenken, net zoals de personages veelvoudig doen, en onder een wollen deken kruipen. Een 'ouderwets' romantisch verhaal, met mooie beelden van de natuur, geschilderd met de typische kleurrijke woorden van Marceline. Een echte feeldgood, daar hebben wij nu, denk ik, extra behoefte aan.

Meer recensies van EmaSindelarova