Heerlijke Thriller

EMBV 19 juni 2019
Perfect Match was de kennismaking met het werk van Patricia Snel, en dat was geen slechte kennismaking. Perfect Match lijkt te beginnen als een feelgood roman, maar schijn bedriegt.. we hebben hier met een echte vrouwen thriller te maken. Het onderwerp wat als een rode draad door het boek loopt is online daten. Niks nieuws in deze tijd, maar in perfect match is deze online date tussen Marit en Nils de start van een spannende thriller.

Het boek leest erg vlot, en dat maakt dat je het boek niet weg kunt leggen. Marit komt als hoofdpersonage tot leven. Je hebt echt het gevoel dat je aan de zijlijn alles live ziet gebeuren. Perfect Match als titel is met dit boek zo goed gekozen, Marit was hoe dan ook de Perfect Match!

Het drama wat Marit meemaakt raakt je en je kan goed begrijpen dat ze wraak wil… en dat doet ze dan ook! Wat een Plotwending!

Het online daten, de hype van tegenwoordig, bijna iedereen lijkt daar mee bezig te zijn.. Zich niet bewust van gevaren, want niet iedereen die een profiel heeft op een datingsite zit daar met goede bedoelingen. Dat is wat Perfect Match duidelijk maakt. Altijd alert blijven is de boodschap.

Absoluut een aanrader !

Meer recensies van EMBV