Een realistisch verhaal

Jan is een man van middelbare leeftijd en hij werkt als een manager. Hij is verliefd op Karin, maar zij is niet verliefd op hem. Hij wordt verliefd op een ander, trouw met haar. Hij koopt een huis en maakt verre reizen. Jaren later zoekt hij weer contact met Karin en dan komt hij erachter dat het anders was dan hij dacht. Hij besluit om eens goed naar zijn leven te gaan kijken en maakt dan beslissingen. De grote vraag is komen hij en Karin samen.

Een boek dat geschreven is vanuit een man, hierdoor krijg je een mooie inkijk in de gedachten van Jan, waardoor je hem ook beter leert kennen en je de keuzes snapt die hij maakt doordat hij zich kwetsbaar opstelt. Ik moest erg wennen aan de schrijfstijl, soms maak je een sprong in de tijd midden in een hoofdstuk, dat vind ik persoonlijk niet zo fijn. Door de korte hoofdstukken leest het boek snel weg.
Een realistisch verhaal, met serieuze onderwerpen, maar ook met grappige situaties.

Jan, bedankt voor het recensieboek en dat ik jouw boek mocht recenseren.

Meer recensies van Fiona - Booksbyfi