Spannende thriller

Fiona - Booksbyfi 14 januari 2024
Nadat ze op haar achttiende er alleen voor kwam te staan, moest Amelie overleven. Gelukkig leerde ze Carolyn kennen, die haar geholpen heeft om haar leven weer op de rit te krijgen. Wanneer ze in de glamourwereld van London, Ned Hawthorpe ontmoet, trouwt ze snel erna met hem. Maar dan wordt AmelieĀ  wakker in een verduisterde kamer. Ze weet niet wat er gebeurd is en waarom ze is ontvoerd.

Vanaf het eerste moment dook ik in het verhaal, want je leest dat Amelie in een donkere kamer zit, maar het leek alsof ik naast haar zat. De details zijn goed beschreven, waardoor ik toch een goed beeld kreeg van de kamer. Afwisselend lees je het verleden en het heden, hierdoor leer je Amelie goed kennen enĀ  de gebeurtenissen leert die tot dat moment geleid hebben. Het tweede deel gaat over de afrekening, al had ik het einde nooit verwacht, miste ik hier de spanning wat zo goed was in het eerste gedeelte. Het boek heeft korte hoofdstukken, waardoor je kan blijven doorlezen.

Meer recensies van Fiona - Booksbyfi