Spannend vervolg

Vesper is op de vlucht voor de Tarealar en zoekt bescherming in Koningsberg. Vesper moet zondee zijn broer Or een draai vinden. In koningsberg ontmker hij nieuwe vrienden em een leermeester. Ondertussen vecht het leger tegen de Tarealar. Hun moeten zorgen dat de Tarealar niet bij koningsberg kunnen komen, ze moeten hun vertragen.

Het was even geleden dat ik het eerste deel Wildvuur had gelezen. Het was even zoeken wie wie ook alweer waren, maar als wist ik het weer. Dit deel vind ik spannender dan het vorige. Door de vlotte schrijfstijl vlieg je door het verhaal en zorgt ervoor dat je ook door wilt lezen. Het is geen moment saai en dat maakte dat ik het boek snel uit had. Er komen verschillende personages aan bod, ieder met hun eigen problemen en zorgen. Doordat hun angsten ook merkbaar zijn, voelen hun mensenlijk aan. Ik raad je aan om Wildvuur als eerste te lezen, want Stormfront gaat verder waar het eerste deel gestopt is

Meer recensies van Fiona - Booksbyfi