Heerlijk kerstverhaal

Fiona - Booksbyfi 23 december 2023
Iselle en Dagmar hebben op jonge leeftijd hun ouders verloren. Hierdoor hebben ze een sterke band gekregen, omdat ze op elkaar aangewezen waren. Iselle runt een sportschool en stopt haar verdriet in veel sporten en gezond. Dagmar daarintegen zoekt troost in wijn en lekkers
Als hun levensstijlen op een dag hard  botsen, dreigt hun gezamenlijke kerst in het water te vallen. Komen de zussen weer bij elkaar?

De kerstperiode is volop bezig en wat hoort daar natuurlijk ook bij? Een heerlijk kerstboek en toen ik opzoek ging naar kerstboeken, kwam uit bij deze.
Het verhaal begint met een ijzersterkte proloog, waardoor ik meteen in het verhaal zat. Daarna leer je de personages kennen. Iselle sport veel en eet gezond en Dagmar is juist het tegenovergestelde. Hierdoor botsen de zussen wel eens en ik vond Iselle soms erg gemeen richting Dagmar. Er verschijnen veel personages in het verhaal en hierdoor is het soms even goed nadenken wie wie is.
Het verhaal is vlot geschreven en je hebt het binnen no time uit. Een heerlijk tussendoortje voor deze periode.

Meer recensies van Fiona - Booksbyfi