Mooi vervolg

Fiona - Booksbyfi 01 december 2023
Emma is opnieuw gevlucht, hierdoor merkt Tyler dat hij haar mist. Hoe langer ze wegblijft hoe meer hij haar gaat missen. Hij twijfelt of hij haar niet achterna kan gaan of haar wens te accepteren. Emma wil niet meer denken aan de gebeurtenis van vroeger, maar de vraag is of dit in Nelson wel kan.

Vandaag mag ik jullie eindelijk vertellen wat ik van dit boek vind. Ik heb wederom genoten van dit verhaal. Het vorige boek las je vooral vanuit Emma, maar nu lees je vooral vanuit Tyler. Hierdoor leer je Tyler ook veel beter kennen en daardoor kun je jezelf goed inleven. Je voelt gewoon de spanning van Tyler en de angsten van Emma. Het is ongeveer een jaar geleden dat ik het eerste deel heb gelezen, maar dat maakte niks uit. Na een paar hoofdstukken wist ik weer hoe het vorige boek afgelopen was en het was alsof ik het vorige boek vorige maand had gelezen. De schrijfstijl van Deirdre voelt zo echt, dat het lijkt alsof je je echt in het boek bevindt. Je gaat gewoon op in het verhaal.

Dit boek of eigenlijk deze serie moet je gelezen hebben. Hou je van feelgood, dan is het zeker een aanrader!

Deirdre, bedankt dat ik wederom mee mocht doen met de blogtour. Ik heb echt genoten van jouw boek!

Meer recensies van Fiona - Booksbyfi