Goede thriller

Fiona - Booksbyfi 23 december 2023
Manon zit gevangen in een gewelddadig huwelijk. Tot ze vlak voor feestdagen besluit om haar man Gert te verlaten. Samen met haar zoontje gaat ze tijdelijk logeren bij haar zus. Als snel komt ze erachter dat dit niet zonder gevaar is.
Voor Sven en Marije is kerst de leukste tijd van het jaar, echter dit jaar wordt dit gezin getroffen door het noodlot.

Dit is het tweede verhaal van het boek "Winternacht". Dit verhaal is zowel spannend als romantisch. Een mix van thriller en feelgood. Je leert het verhaal van Manon kennen, die besluit om haar man te verlaten. Je leest hoe ze dit doet en haar emoties daarbij. Ook het verleden komt aan bod en leer je Gert ook kennen Als het net spannend is, dan lees je een andere verhaallijn. Hierdoor word je even uit de spanning gehaald. In het begin snapte ik nog niet wat de connectie was, maar dat lees je op een later moment. Wat ik een minpunt vond is dat het verhaal voor mijn gevoel nog niet af is. Je blijft nog met veel vragen achter.

Laat dat laatste je niet tegenhouden om dit verhaal te lezen, want ook dit verhaal is een goed verhaal.

Meer recensies van Fiona - Booksbyfi