Goed vervolg

Wanneer er op de Berlinale een snuff-film wordt gedraaid, waarbij de dochter van de burgemeester het slachtoffer is en de dader aangeeft dat dit niet het laatste slachtoffer is. Moeten Tom en Sita weer aan de slag. Onder hoge druk moeten hun deze moord onderzoek. De burgemeester werkt niet mee en als er van een andere bekende Berlijnse beroemdheid dochter moeten ze alle zeilen bijzetten. Sita ontdekt dat er een verband is met haar verleden.

Dit boek is het tweede deel  van de Tom Babylon serie en wederom is het een erg spannend boek. Vanaf het begin tot het einde is het spannend en laat het boek je niet los. Door de beeldende schrijfstijl lijkt het net alsof je in het verhaal zelf zit. In het begin zijn niet alle verbanden duidelijk, maar naarmate je bij het einde komt vallen alle stukjes op hun plaats.

Ik kan niet wachten om aan het derde deel te gaan beginnen, want ik kan Tom Babylon nog niet loslaten.

Meer recensies van Fiona - Booksbyfi