Wederom een spannende thriller

Wanneer Lieke in de voorjaarsvakantie bij haar familie in Noorwegen met een groepje vrienden gaat kamperen, verdwijnt een van hen. De inwoners van het dorp hebben het al snel over de Nachtvorst. De Nachtvorst zou kinderen van vijftien jaar laten verdwijnen. Vijfentwintig jaar later wordt Lieke door haar vriendin gebeld, dat de Nachtvorst weer heeft toegeslagen. Lieke besluit Nederland te verlaten en samen met haar vriendin Birgit op onderzoek uit te gaan.

Wederom een spannend boek van Suzanne Vermeer. Vooral het gedeelte van de nachtvorst maakte dat ik het boek wilde uitlezen. Ik wilde weten wie of wat de nachtvorst was en waarom dit dorp altijd de nachtvorst de schuld geeft. Door de vlotte schrijfstijl, lees je het boek snel uit.

Ik kon mij goed inleven in Lieke, omdat ik mezelf herkende. Lieke zorgt voor anderen en dit ten koste van haarzelf.

Kortom, dit boek is een spannende, vlotte thriller.

Meer recensies van Fiona - Booksbyfi