Iets te veel kleine irritaties

gilliske 16 maart 2022
Helaas, maar dit was niet helemaal mijn ding.
Het uitgangspunt van een platonische vriendengroep waarbinnen toch een romance opbloeit sprak me nochtans wel aan, hoewel ik wel mijn twijfels had bij het online daten..
Er waren echter toch iets te veel kleine 'irritaties' zoals slecht of niet vertaalde Amerikaanse terminologie, totaal overbodige moeilijke wetenschappelijke termen en volledig doorzichtige 'hints' naar wat later in het verhaal een 'verrassende' onthulling verondersteld wordt te zijn. Hierdoor ontstaat een geforceerd aanvoelend voorspelbaar verhaal.
Doe daarbij nog een onvoldoende realistische plot, irritant onvolwassen en dus niet erg sympathieke hoofdpersonages en het wordt moeilijk om echt te genieten van dit boek.

Meer recensies van gilliske