Boeiend

HannekeBo 13 juni 2019
Na een traumatische gebeurtenis in Groningen krijgt Jennifer een nieuw baan aangeboden bij de politie. Hiervoor gaat ze terug naar haar geboortestad Rotterdam. Op haar eerste dag in haar nieuwe team, krijgt ze meteen te maken met een mysterieuze moord. Al snel blijkt dat het niet bij één slachtoffer blijft en dat de moordenaar iets duidelijk wil maken.
Ondertussen houdt Jennifer haar verleden verborgen voor haar collega's. Dit wordt steeds lastiger, zeker wanneer een vreemde buurman haar thuis niet meer veilig laat voelen. Maar ook een collega uit het team lijkt meer te weten van haar verleden. Wanneer ook Jennifer's zus, met wie ze na jarenlange ruzie net weer contact had, niet aan het onheil kan ontsnappen, lijkt het nieuwe leven van Jennifer weer niet wat het lijkt.
Ik heb deze thriller met plezier gelezen, het verhaal bleef boeien en had verrassende wendingen. Het steekt zeker uit boven de grote brij van thrillers die je tegenwoordig overal ziet liggen. Je krijgt beetje bij beetje meer informatie over het verleden van Jennifer, wat veel spanning geeft. Ook zijn er meerdere personages in het boek die niet te vertrouwen lijken, waardoor het boek tot het einde toe spannend blijft.
Dit boek is zeker een aanrader voor liefhebbers van thrillers. Hoewel het verhaal niet heel origineel lijkt, omdat het zich net als veel andere thrillers in de recherchewereld afspeelt, is het verrassender dan ik op voorhand had gedacht. Ik geef het boek daarom dan ook vier sterren. Een heerlijk boek om op een regenachtige middag mee op de bank te duiken.

Meer recensies van HannekeBo