Goed opgebouwde thriller

Heleen van der Velde 01 december 2019
Deze thriller zit heel goed in elkaar! Dit boek is een vervolg op Een nieuwe begin en Uitgeschakeld en kan ook als stand-alone worden gelezen. Angelique weet haar personages goed neer te zetten, zodanig dat je met ze meeleeft en weet ook in de vervolgdelen haar personages ontwikkeling mee te geven. De schrijfstijl is goed en de opbouw geweldig. Leuk dat er een paranormaal tintje in voor komt. Ik heb genoten van deze thriller, net als (eerder) van haar zinderende thriller-debuut Een nieuwe begin.

Twee tieners genieten van het strandje en het water aan de Maas. Dan doen ze een lugubere vondst. Jennifer, rechercheur, onderzoekt deze vondst met haar team en collega Ricardo. Wat volgt is een geweldig goed opgebouwd thriller met veel onverwachte elementen. Als blijkt dat er een kind vermist wordt en er te weinig voortgang is in het onderzoek, wordt de paragnoste Evie ingeschakeld. Het team is sceptisch. Jennifer vraagt zich af of Evie het onderzoek kan helpen en ziet dat Evie soms wel heel dichtbij haar komt. De meerdere verhaallijnen komen bij elkaar in twee geweldige plots en dan blijkt de titel goed gekozen.

Meer recensies van Heleen van der Velde