Snelle thriller

Het Boekenbijtje 20 januari 2024
Dit boek gaat over Jacqueline en haar dochter Lois . Jacqueline is gescheiden en woont sindsdien met haar dochter in Enkhuizen. Jacqueline is behoorlijk beschermend richting haar dochter. Het waarom wordt al snel duidelijk in de flashbacks van het verleden van Jacqueline.

Uiteindelijk mag Lois samen met haar vriendin Floor een paar dagen naar Middelburg . Lois en Floor raken vermist. De politie neemt het niet zo serieus ,want het zijn tieners. Het onderzoek gaat pas lopen als Floor wordt teruggevonden, onder de drugs, mishandeld en dood.

Kunnen ze Lois nog levend vinden?

Berouw komt na de zonde is een snelle thriller , een emotionele achtbaan. Heden en verleden wisselen elkaar af, zodat het hoofd er goed bij moet zijn. De hoofdstukken zijn kort en lezen snel weg.

De personages zijn realistisch en vol gevoel neergezet. Vooral de emoties die Jacqueline voelt, voelde ik ook, de onzekerheid en het verdriet, maar ook het ongeloof dat de politie niets wil doen.

Het verhaal is grootst en een goed plot. Waar ik wel een beetje over viel, wa het feit dat conclusies snel werden getrokken, terwijl er nog andere mogelijkheden zijn.

Berouw komt na de zonde is een snelle en emotionele thriller, die voor heerlijke leesuurtjes heeft gezorgd. 3,5 sterren.

Meer recensies van Het Boekenbijtje