Fijne Feelgood

Eliza is therapeute en heeft een goed leven. Ze mist alleen een man. Via een dating app is ze op zoek en heeft al verschillende verschrikkelijke dates gehad. Wanneer ze weer een date heeft met een man die alleen de bedoeling heeft om haar tussen de lakens te krijgen, ontploft ze. De man heeft dit stiekem gefilmd en op internet gezet als de slechtste date ooit. Het filmpje gaat viral.

Beck werkt in het kantoor naast haar. Hij is knap en een paar jaar jonger dan Eliza. Hij helpt als proffesioneel hacker het filmpje te verwijderen. Hij daagt Eliza uit om na deze date offline te gaan voor 6 maanden.

Gaat Eliza dit lukken? Wat is het geheim dat Beck met zich meedraagt?

Ondanks dat dit deel 3 in een serie is en ik de overige delen niet gelezen heb, is dit boek prima alleen te lezen. De schrijfstijl van Roni Loren. Is beschrijvend en vlot.

De personages, zowel de hoofd- als de bijpersonages zijn goed uitgewerkt en ik leefde goed met ze mee.

Ik vind het heerlijk hoe de romantische scènes worden afgewisseld met humoristische en serieuze stukken. Het geheim van Beck dat langzaam steeds duidelijker wordt. Er is vanaf het begin een magie tussen Eliza en Beck , die zorgt dat je door wilt blijven lezen.

Wat als het echt is? Is een fijn feelgoodboek over het leven zoals je laat zien op instagram, het ideale plaatje, de ontdekking hoe echt bent .

Meer recensies van Het Boekenbijtje