Topper!

Historywoman1994 09 november 2023
Vandaag tijd voor een recensie van het boek het dagboek van longdale manor geschreven door Carrie Turansky.
Het is mijn eerste kennismaking met deze schrijfster.

Het boek vertelt het verhaal van Gwen tijdens haar verblijf op het landgoed vindt ze een 100 jaar oud dagboek. Dit dagboek brengt haar onverwachts in verbinding met haar vader die ze nooit heeft gekend. Het is verhaal is ook een terugblik naar het jaar 1912 waarin Charlotte Harper voor een moeilijke beslissing staat. Ze komt achter een familiegeheim die haar leven vergoedt veranderd. Benieuwd naar de link tussen beide verhalen ga het boek dan vooral lezen!

Het boek leest vrij vlot weg de schrijfstijl van Carrie zorgt ervoor dat je het boek moeilijk kan wegleggen.
Het enigste nadeel van dit boek is dat ik toch wat historische diepgang miste in het verhaal hierdoor bleven soms wat personages wat vlak. Desalniettemin heb ik mij goed vermaakt met dit boek en was het zeker niet voorspelbaar boek te noemen.

Het boek krijgt daarom welverdiende ⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren.

Meer recensies van Historywoman1994