Een heerlijke feelgoodroman met veel spannende onverwachte actuele gebeurtenissen.

Ideke 19 juni 2019
Huize Vechtlust wordt een huis voor welgestelde senioren in Wetteringen.
Voor dit huis moeten diverse medewerkers aangesteld worden.
Voordat de nieuwe medewerkers allemaal samen komen in het huis wordt in aanloop daarvan elk personage uitgebreid beschreven en maak je als lezer kennis met hun achtergrond en motivatie om in dit huis te gaan werken.
Door deze uitgebreide kennismaking bouw je als lezer een al dan niet sympathieke band op met de diverse personen. Ieder heeft zijn eigen geheimen en beleeft op zijn eigen manier het werken in Vechtlust. Natuurlijk heeft ieder persoon ook een eigen karakter wat heel goed wordt weergegeven.
Een huis met zoveel verschillende bewoners en personeel geeft veel gelegenheid voor intriges en hilarische situaties.
Door de prachtige beschrijvingen kun je een goed beeld vormen van het landhuis en zijn omgeving.
Via diverse moeilijk en spannende wegen is naar een ontknoping toegewerkt. Hierbij viert de romantiek hoogtij.
Lekker vlotte schrijfstijl. Dat het door twee schrijvers is geschreven is mij niet opgevallen.
Het verhaal loopt goed door.
Het staat garant voor enkele uren leesplezier en genot.

Meer recensies van Ideke