Karin Slaughter blijft boeien!

Inge68 16 november 2019
Ik ben al een hele tijd een trouwe Slaughter-fan en heb genoten van haar nieuwste thriller, al vond ik dit niet haar beste boek... vandaar de vier sterren in plaats van de vijf.
De originele opbouw van het boek heeft mij - in tegenstelling tot sommige andere lezers - niet gestoord. Integendeel ik vond het boeiend te zien hoe het verhaal vorderde, telkens vanuit een andere invalshoek, waarbij er inderdaad bepaalde scènes overlappen, maar er ook wel telkens nieuwe informatie werd aangereikt.
Ook de chemie tussen Will en Sara, met hun totaal verschillende persoonlijkheden, die Slaughter in dit boek verder uitspit, blijft me aanspreken.
Wat ik deze keer iets minder vond, was de plot: al zaten er wel wat verrassende elementen in, toch zag ik de afloop al van ver aankomen.

Meer recensies van Inge68