Even een paar uurtjes genieten

IngeBrun 11 februari 2024
Met dank aan De Verhalenfabriek mocht ik het boek Ik ontmoet je bij de I lezen van Jonne ten Duis. Jonne ten Duis is voor mij nog een onbekende auteur maar dat maakt lezen juist extra leuk.

Elise en Maddy zijn zussen. Hun moeder is overleden die samen met haar vriendin een balletschool had.
Elise erft het deel van haar moeder en moet samenwerken met vriendin Jolanda maar dit gaat niet van een leien dakje. Ook gaat Elise vaak naar de bibliotheek. Ze is dol op boeken en lezen.
Op een dag vind Elise een briefje in haar geleende boek met een gedichtje en ze denk dat het voor haar is.

Ze besluit terug te schrijven en doet er alles aan om er achter te komen van wie het briefje afkomstig is. Ze denkt hieraan niet meer aan de balletschool.
Een illusie armer stort ze zich verdrietig in de armen van haar zus

De cover is prachtig en erg mooi gekozen. Echt een romantische cover dat past bij een feelgood.

De personages zijn voldoende uitgewerkt net als de omgeving. Jonne ten Duis heeft een mooie vlotte en beeldende schrijfstijl. Een heerlijk boek wat in een paar uurtjes is uitgelezen. Ik heb er in ieder geval enorm van genoten

Meer recensies van IngeBrun